Avatar billede kasperk2005 Praktikant
19. juli 2005 - 13:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilken bærbar?

Jeg er ikke i tvivl om at emnet har været oppe 1000 gange før, men jeg står og skal købe en bærbar og er lidt i tvivl.

Jeg vil give en 13000-16000 og har altså besluttet mig for at jeg godt vil betale for noget ordentligt, både i indhold og design. Jeg skal have en stor harddisk (100 gb) og en god processor, evt. en Centrino. PC´en skal hovedsageligt bruges til internet, lidt spil, musik og film.

Design betyder meget... den SKAL være lækker, og jeg hælder således til Acers Ferrari og en Zepto 2314w. Problemet med førstnævnte er dog processoren og sidstnævnte at det er en 14" skærm.

Hvis der er nogen der kan oplyse mig om andre bærbare i fedt design hører jeg gerne fra jer.
Avatar billede ferdinand.k Mester
19. juli 2005 - 13:22 #1
Har du haft Apple i tankerne? De ting du nævner som maskinen skal bruges til, falder lige i smag med en Apple-maskine. Jeg ville helt sikker overveje følgende maskine: http://www.apple.com/dk/powerbook/
Avatar billede peet49 Nybegynder
19. juli 2005 - 13:23 #2
Måske kan du finde lidt inspiration her: http://www.laptopworld.dk/index.php?id=1
Avatar billede kasperk2005 Praktikant
19. juli 2005 - 13:48 #3
Argh... ikke Apple.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. juli 2005 - 16:40 #4