Avatar billede iver25 Nybegynder
20. juli 2005 - 09:23 Der er 2 kommentarer

Load af xslt i Firefox

Jeg har problemer med at loade xml og xslt filer i firefox med .load metoden.

eks 1:
var doc = document.implementation.createDocument("", "", null);
doc.load("minxml.xml");
alert(doc.getElementsByTagName("ennode").length);

eks 2:
var doc = document.implementation.createDocument("", "", null);
doc.load("minxml.xml");
function xsltDoc.onload = function() {
  alert(doc.getElementsByTagName("ennode").length);
}

Problemet er at min alert altid viser 0. Jeg er sikker på stien til min xml fin er rigtig nok (det virker i IE). Jeg er også sikker på at noden "ennode" findes.

Alle eksempler på nettet viser at det er sådan her det skal gøres, men jeg kan ikke få det til at virke.

Min firefox version er: 1.04
Avatar billede roenving Novice
20. juli 2005 - 11:17 #1
Har du kigget i Javascript console ?-)
Avatar billede iver25 Nybegynder
20. juli 2005 - 11:18 #2
Ja. Der står ikke noget, så metoden må ikke være ukendt for den.