Avatar billede hingebjerg Nybegynder
20. juli 2005 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

session.Timeout

når man sætter denne (session.timeout), sætter man den så for ALLE sessions ved en enkelte bruger, eller kan man sætte forskellige timouts til forskellige sessions??
Avatar billede busschou Praktikant
20. juli 2005 - 13:04 #1
Den styrer hele brugerens session
Så hvis du har session("brugerid") session("navn") mm bliver de alle slettet når sessionen dør
Avatar billede busschou Praktikant
20. juli 2005 - 13:05 #2
Faktisk har hver bruger kun een session, men i den kan man putte flere elementer :o)
Avatar billede hingebjerg Nybegynder
20. juli 2005 - 13:07 #3
okay, tak. Jeg synes bare jeg oplever at min session("login") udløber før min session("username").
Avatar billede busschou Praktikant
20. juli 2005 - 13:30 #4
jvnf
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/iissdk/html/a3b9a343-7704-4607-becb-ba143d3d62b9.asp
Så pålægges session.timeout applications niveau
Dvs alle brugere er underlagt denne timeout
Du burde ikke kunne opleve at din session("login") udløber før din session("username") i og med de begge udløber samtidig efter den tids inaktivitet angivet i din session.timeout
Undtaget er selvfølgelig hvis du manuelt fjerner den enkelte undervejs
fx ved
Session.Contents.Remove("login")
Avatar billede busschou Praktikant
20. juli 2005 - 13:30 #5
og så må jeg hellere lægge et svar :o)