Avatar billede criffer Nybegynder
21. juli 2005 - 10:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopier/sæt ind -problem!

Af en eller anden grund kan jeg ikke længere kopiere og sætte ind.

Når jeg højreklikker eller bruger CTRL+C på filer/tekst kan jeg ikke længere sætte ind med CTRL+V eller højreklikke og vælge sæt ind. Der sker simpelthen ingen ting.

Problemet er både i windows og i programmer,
og er opstået pludseligt.Computeren kører Windows XP Pro.

Hvad kan der være galt ?
nogen der har haft lignende problem ?
Avatar billede criffer Nybegynder
21. juli 2005 - 10:29 #1
Det virkede ikke efter genstart.
Men så slukkede jeg PC’en og tændte igen, og nu virker det :)
.. mærkeligt
Avatar billede haverslev Novice
21. juli 2005 - 12:02 #2
Lige lidt info:
Du skal lige lægge et Svar selv, markere dit navn i venstre side og klik derefter på accepter svar - så er spørgsmålet lukket korrekt ;)
Avatar billede criffer Nybegynder
12. august 2005 - 22:47 #3
øhhh ja, det kunne jeg godt have fortalt dig :)