Avatar billede arkham Nybegynder
21. juli 2005 - 22:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cpu køler spinner op i 4sek.. lukker derefter ned..

Hay allesammen, har et problem her så håber i kan hjælpe mig med.. sidder med en athlon xp 1800+, og et a7v8x-x motherboard..
Nogle der kender til nogle somhelst problemmer med denne sammensætning eller kender til noget der bare kan være galt?,.. havde et andet motherboard før det her og gjorde det samme.. derfor skiftede vi motherboardet,, og det åbenbart ikk det..

Please help.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
21. juli 2005 - 23:47 #1
jeg har kun oplevet dette i de tilfølge hvor jeg tester strømforsyninger, uden de er sluttet til (når jeg skal se om de virker). Når jeg kortslutter den grønne og en stel starter strømforsyningen, og nogle slukker igen efter 4 sekunder fordi der ingen belastning er. Så mit gæt er at PSUen slukker igen efter 4 sekunder fordi den konstaterer en fejltilstand - et eller andet der ligger uden for normalområdet (for lidt power eller såån).
jeg ville finde en anden PSU og prøve med. hvor mange watt er det på.
eller nogle ledninger der er sat forkert eller en kortslutning et underligt sted (en skrue der er tabt i et hjørne eller hvad der nu kan ske
Avatar billede arkham Nybegynder
21. juli 2005 - 23:55 #2
så er problemmet fundet... Hardisken var stået af... spinnede op osv.. men brændt sammen på en eller anden underlig måde.. men fuck det ;) var et strømprob så hvis du vil ha point så lig et svar! Takker
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
22. juli 2005 - 00:32 #3
nej, du lægger bare et svar og accepterer det
du fandt jo selv løsningen. håber ikke at der røg for mange data
Avatar billede arkham Nybegynder
06. juli 2006 - 07:52 #4
xxx