Avatar billede pz Nybegynder
23. juli 2005 - 15:22 Der er 2 kommentarer

Restore Mailbox SBS 2003/Outlook 2003

Hej

Jeg skal restore mailbox fra MS 2003 Exchange som er død.

Der benyttes: MS SBS 2003/ Veritas EXEC 9.1 og XP/Outlook 2003

Jeg gør sådan:
1. Bruger oprette på serveren.
2. Mailbox restores fra bånd (Der kommer noget i den rigtige mailbox).
3. Outlook startes, men den vil ikke synkronisere PC/Exchange.
4. En sendt mail ender i Outlook.ost på PC'en.
5. En modtaget mail ender i mailboxen på Exchange serveren.
6. Klikkes på Send/modtag på Outlook får jeg fejlen: Opgaven'Microsoft Exchange-server'rapporterede en fejl (0x80040107) Emnet kunne ikke åbnes. Prøv igen'

Den restorede mailbox skal knyttes til brugeren og synkroniseres !!!???!!!

Hvad gør jeg ?

/Peter
Avatar billede convinius Nybegynder
03. august 2005 - 09:15 #1
http://www.webservertalk.com/message346516.html

"To restore an exchange database you would typically restore the information
store. Since you appear to have restored the individual mapi mail box
messages, restoring the information store would produce unpredictable
results. Since you rebuilt the exchange server from scratch it is difficult
to give you detailed instructions. Many things can go wrong if your server
wasn't rebuilt exactly as it was before the issues you had. The Veritas
manual provides instructions on how to rebuild a server, including the
Exchange portion. Best to refer back to that and then make a judgement on
what to do next."

Veritas:
"Before you begin restoration, the information store service must be started, but the databases that you want to restore must be dismounted" "NOTE: Don't forget to mount the database once the recovery is successful."
Avatar billede pz Nybegynder
25. august 2005 - 14:01 #2
Hej

Undskyld det sene svar.
Jeg har efter en del bøvl fået det til at fungere igen !!!
Jeg må indse at Exchange også på dette punkt er vanskelig at håndtere.
/PZ