Avatar billede jenslykke Nybegynder
26. juli 2005 - 12:10 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Job tilbydes

Dygtig designer tilbydes job
Avatar billede phhepl Nybegynder
26. juli 2005 - 12:12 #1
Hvor,hvem,løn,fuldtid/deltid/freelance?
Avatar billede kaage Nybegynder
26. juli 2005 - 12:13 #2
Mere info tak... :o)
Avatar billede websam Nybegynder
26. juli 2005 - 12:20 #3
Ja den kræver en smule mere info du kan evt. skrive til martin(a)newage.dk
Avatar billede jenslykke Nybegynder
26. juli 2005 - 12:22 #4
Hvor ? hjemmefra.
Hvem ? MIG
Løn ? Efter effektivitet
Fuldtid ???
Deltid ???
Freelance??
Avatar billede kaage Nybegynder
26. juli 2005 - 12:28 #5
Drejer det sig om design af websites, emaballage, foldere eller hvad??? Skriv evt. til karsten911(a)hotmail.com
Avatar billede areon Nybegynder
26. juli 2005 - 12:47 #6
Hej Jens,
Kan assistere med dit projekt, indenfor de kompetencer som du ønsker, til en fast og fornuftig projektpris. (design: alt fra 3D modellering til alm 2D design)

mvh Thomas
ts@net4you.bg
Avatar billede jenslykke Nybegynder
26. juli 2005 - 12:50 #7
Det drejer sig om websites. mest programmering i samarbejde med designere
Avatar billede areon Nybegynder
26. juli 2005 - 13:00 #8
Kan tilbyde dig både programmering samt design ressourcer hvis det har interesse?
Avatar billede jenslykke Nybegynder
26. juli 2005 - 13:21 #9
areon det lyder da ok har du erfaringer?
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
26. juli 2005 - 14:32 #10
er lidt i tvivl søger di en designer eller programmør?
Avatar billede areon Nybegynder
26. juli 2005 - 15:42 #11
Jens, kunne jeg evt. få din email adresse og jeg kan sende dig vort portfolio og yderlige informationer? evt. send til min email og jeg besvarer.
Avatar billede jenslykke Nybegynder
26. juli 2005 - 16:38 #12
JensLykke@ofir.dk
Avatar billede areon Nybegynder
26. juli 2005 - 16:50 #13
sendt
Avatar billede pixeldude Nybegynder
30. juli 2005 - 00:43 #14
Jeg kan bruges til (X)HTML, CSS, ASP, SQL, Design, Photoshop, Illustrator.

Referencer og kontakt kan findes her:
http://www.dammark.net
Avatar billede Mik2000 Professor
01. august 2005 - 01:59 #15
Vi kan klare:
PHP, SQL (MySQL), CSS, HTML, XML, ASP, Access, Javascript, Javaprogrammering, VB, Flash, actionscript, grafisk behandling bl.a. Photoshop/3D studio max/Illustrator/Indesign mv

Vi leverer typisk til mindre og mellemstore danske virksomheder og tager en fast timeløn på 350,00 kr ekskl moms. Ved større opgaver eller faste opgaver gives rabat og der aftales fast pris.

Hvis du er interesseret kan jeg sende en mail. Skriv blot her hvis det ønskes