Avatar billede fotomand Nybegynder
26. juli 2005 - 17:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

brænder virker ikke i Mac Os 9.2.2. opdatering

Er stadig hundrede år bagud men bær venligst over med mig :-)

Jeg har Mac OS 9.0.4. og min brænder/toast program fungere fint, men: jeg har prøvet
at opgradere min mac til version 9.2.2. men har fået det problem at min brænder så ikke længere "virker" - eller rettere så kan Mac´en ikke få fat i den? Det er som der er et andet program (Disc Burner) der går ind og overtager styringen.
Jeg er nu tilbage ved version 9.0.4. hvilket er ærgeligt, da 9.2.2. ligesom fik puteren til at virke hurtigere, men jeg kan jo ikke leve uden min brænder.

Gode råd modtages med kyshånd :-)

mvh/ Fotomand
Avatar billede macintosse Nybegynder
26. juli 2005 - 19:08 #1
Du bør opdaterer din Toast
Avatar billede egonspock Seniormester
26. juli 2005 - 19:44 #2
Jeg mener at huske at tricket var bare slå disk burner-udvidelsen fra, så virker det nok igen. Men ellers kan toast vel også opdateres.
Avatar billede kado Nybegynder
26. juli 2005 - 21:30 #3
Egonspock, du har fuldstændig ret, det var det der virkede.

kado
Avatar billede egonspock Seniormester
27. juli 2005 - 00:59 #4
Så smider jeg lige et svar ;-) Glad for at det virkede!
Avatar billede fotomand Nybegynder
27. juli 2005 - 12:01 #5
Hej egonspock - jeg fandt "mærkværdigvis" selv ud af det, efter at have skøjtet godt rundt på nettet i går aftes :-)

Man skal slå: Firewire Autohoring Support og USB Autohoring Suppert fra, så virker det.

Men siden jeg jo er en venlig mand så får du mine point.

mvh / Fotomand
Avatar billede egonspock Seniormester
27. juli 2005 - 15:13 #6
He, jeg var vist alt for hurtig. Jeg havde overset at det var fotomand og ikke kado, der havde problemet, men godt at det var det der skulle til, ellers var det vist blevet pinligt ;-)