Avatar billede amphetamine Nybegynder
27. juli 2005 - 00:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Konfigurer bærbar

Er der flere sider som http://www.notebook-shop.de/main.php?section=start... hvor man selv kan konfigurere bærbare med dansk tastatur, samt få dem sendt hertil?
Avatar billede espersen Novice
27. juli 2005 - 09:08 #1
www.pc-direct.dk

kig evt. forbi www.laptopworld.dk med alt om bærbare
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2005 - 09:28 #2
Avatar billede espersen Novice
27. juli 2005 - 10:17 #3
Avatar billede espersen Novice
28. juli 2005 - 15:30 #4
smider et svar...
Avatar billede amphetamine Nybegynder
28. juli 2005 - 15:36 #5
Det var nu mere bærbare fra udlandet (gerne tyskland som jeg linkede til øverst) som jeg er på udkig efter.
Avatar billede espersen Novice
09. august 2005 - 11:14 #6
er der så meget at spare ved det ?
Avatar billede amphetamine Nybegynder
09. august 2005 - 17:51 #7
Mja, både og.. det er nu mere fordi man kan få bærbare i udlandet som ikke kan fås i danmark (endnu ihvertfald)

Vælger at tage pointsene tilbage eftersom der ikke er kommet et svar på det jeg efterlyste.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. august 2005 - 19:48 #8
Ja 90% af de bærbare der betegnes som nye, kommer 14 dage senere til DK....
Så det har du ret i.... :D