Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
30. juli 2005 - 16:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Platinclub.dk

Hej... Er der nogen der kan svare mig på om Platinclub.dk er gode nok, kan de virkelig holde det som de lover, er der nogen der har prøvet dem. Har tjekket dem på CVR.dk og det er en forholdsvis ny virksomhed, så har ikke rigtig lyst til at smide penge i dem, før jeg ved om man kan stole på deres løfter...
Hvis der virkelig er hold i det de siger, så er der sgu gode penge at tjene der...

Håber på et svar jeg kan bruge til noget..

mvh
Tobias
Avatar billede borrisholt Novice
30. juli 2005 - 21:22 #1
Jeg har INGEN erfaring med det. Så er det sagt !

Meeen, jeg har en mening aligevel :

Jeg tror ikke på det. Jeg mener de sælger varm luft. Ud fra de beskrivelser du laver generer de en hjemmeside  for dig som indeholder links til andre hjemme sider. Den eneste merværdi er at dem der kommer forbi kan læse din beskrivelse af den side du linker til. Den der med at sælge sider der linker til andre sider det var dert en helmasse mennesker der troede på omkring 2000. Dog ikke jeg ! JEg har heletiden ment : En hjemmeside er en købmandsforretning ! Der skal penge i kassen. det hjælper ikke noget 40.000 mennesker kigger på dine vare hvis de ikke køber noget.

Noget helt andet er : Hvis jeg kendte de 7 vinder tal i Lotto til på Lørdag ville jeg ikke fortælle jer andre det !

Eller for nu at vende tilbage til emnet : Hvis jeg vidste hvordan jeg kan få lad os bare sige 12.000 kroner for 30 timers arbejde ville jeg ikke fortælle det til nogen. Jeg ville arbejde røven ud af bukserne 4 måneder i træk og aldrig lave mere !

Jens Borrisholt
Avatar billede borrisholt Novice
30. juli 2005 - 21:24 #2
I øvrigt bekymmere det mig en hel del at man ikke kan se links til nogle af de success sider de omtaler !!

Jens B
Avatar billede milter Ekspert
30. juli 2005 - 21:40 #3
Jeg håber ikke, jeg lyder lidt for meget som en lyseslukker, men i den slags tilfælde spørger jeg altid mig selv: " Hvis der er så mange penge at tjene, hvorfor er de så villige til at give fidusen videre til andre i stedet for selv at lave en masse penge"?

Det er muligt, at de vil give dig en 125% garanti, men ved nærmere eftersyn ser den ikke særligt attraktiv ud. De skriver, at du typisk vil tjene 1000-2000 kr. pr. medlemskab om måneden, men de vil kun give dig garanti på de 1250 kr. Hvis det virkeligt var så let at tjene 1000 kr om måneden, hvorfor vil de så ikke give dig en garanti på en indtjening på 12.000 kr. om året?

Læg også mærke til, at det kun er hver gang, der klikkes på en annonce, du tjener penge. Hvor tit klikker du på annoncer, når du er inde og kigge på en side om et eller andet? Jeg gør det i hvert fald meget,meget sjældent.

De skriver, at der kun er et begrænset antal medlemsskaber til rådighed. Det er et meget anvendt middel for at lokke folk til at slå til, inden de egentlig har fået det hele tænkt igennem. Tror du, de siger nej til at få 1250 for en meget lille arbejdsindsats?

Jeg er bange for, at de eneste, der kommer til at tjene noget, der er værd at tale om, er dem som indkasserer de 1250 pr medlemsskab?
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. juli 2005 - 23:14 #4
hvorfor ikke gå ind på www.postnuke.dk hent et gratis cms, skriv om hundetrænning (som de nævner i deres beskrivelse) sæt google annoncer, og vupti så har du sparet de 1250 i oprettelses gebyr :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. juli 2005 - 23:16 #5
ps. skal vidst lige huske at sige at tjene 1000 kroner pr måned på google annoncer, kræver besøgende :) og for at få besøgende kræver det markedsførring(som regel altid koster penge)

Og jeg tvivler på at en side med 10-20 links til andre hundesider vil give dig en indkomst på 1000 kroner på måneden.

mit råd er: Hold dig langt væk fra sådan noget, lær istedet selv noget om internettet og start en side op som du har interesse for, og som du mener du kan gøre attraktiv og god, så har du muligheden for at tjene lidt på den også
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. juli 2005 - 01:50 #6
fra deres webside:

"Et medlemskab koster kr. 1250,- om året og der er en 110% indkomstgaranti "

Hvordan kan der være 110% garanti på noget...LOL

...men om siden er en hoax, hmmmm jeg tror det men skal ikke kunne sige!

mvh
mads
Avatar billede borrisholt Novice
01. august 2005 - 22:33 #7
Lukke tid ?

Jens B
Avatar billede gangiden.dk Nybegynder
09. oktober 2005 - 16:52 #8
Hej... nu har jeg ikke været på i meget lang tid... men kom lige i tanke om at jeg nok hellere måtte rydde op efter mig...
Tak for hjælpen, har indset at der nok findes bedre alternativer at tjene penge på ;o)
Da det kun er borrisholt der har oprettet et svar, får han pointene. Ved ikke om det er den rigtige måde at gøre det på. Ellers må I lige sige til, er ikke den mest erfarne bruger herinde ;o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. oktober 2005 - 16:58 #9
normalt beder man lige folk om at lægge et svar, da der er forskel på hvornår folk ligger et svar. ;) men jeg skal ihvertfald ingen point ha i denne omgang.