Avatar billede spottie Nybegynder
31. juli 2005 - 11:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Vedr. Samsung LCD TV?

Goddag Eksperter.

Er der nogen der ved om og hvor man i kbh området kan se udstillede modeller af Samsung LCD TV i butikker?

Har fundet nemlig med model "LE32R51B", det virker til at være rigtig godt i specifikationerne, men ville gerne se det rigtigt nemlig.

Håber måske at høre fra nogen der ved det.

Vh spottie
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. juli 2005 - 12:53 #1
Har du besøgt en Fona butik, I århus har de nogle af Samsungs TV, så mon ikke det er det sammen i København?
Avatar billede Hald Praktikant
01. august 2005 - 01:23 #2
jeg tror både at James_t_dk og mig kan give dig ret i at Samsung laver skærme med gode specifikationer, ankendte firma'er der leverer kvalitet er glad for Samsungskærme, såå det er kram...