Avatar billede wize Nybegynder
01. august 2005 - 08:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wallpaper irl

Har et billede på min comp som jeg godt kunne tænke mig at forstørrer og printe ud så det fylder 9 A4 ark (3x3)..

har prøvet et utal af forskellige måder at gøre det på.. men kan ikk finde en løsning :P så nu prøver jeg her..
Avatar billede wize Nybegynder
01. august 2005 - 10:19 #1
Fandt ud af det selv nu..
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
01. august 2005 - 10:57 #2
Det ville være fint, hvis du lige skrev løsningen herinde, så andre kan se det, hvis de søger efter et svar på et lignende spørgsmål.