Avatar billede convinius Nybegynder
01. august 2005 - 12:31 Der er 6 kommentarer

Udarbejd et design til en A5 folder og tjen penge på det.

Hej,

Jeg vil gerne have lavet en folder, har bare begrænset tid, så det vil være rart hvis en herfra med lidt flair for udarbejdelse af grafiske materiale til en enkeltmands virksomhed. Må også kunne en smule engelske kundskaber til at oversætte små sætninger (ellers skal jeg nok selv).

Hvis jeg er imponeret over designet som er målrettet til butikker, vil jeg naturligvis honorer vedkommende for det gode arbejde. det er alt indenfor 1000 kroner.

Man bestemmer selv hvilke program man vil lave det i, gerne et jeg har i forvejen selvfølgelig, og man skal naturligvis vide hvad 300 DPI er.. :-)

PÅ forhånd tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. august 2005 - 12:39 #1
Vi er nok nødt til at høre en del mere, f.eks.:

Hvad er målgruppen
hvad er indholdet
Ønskes særlig signal værdi og hvilken
er der bindinger i form af logo, farvevalg
Hvilket format ønskes SMYK, RGB, eller indesign, quark, pagemaker eller andet
Avatar billede convinius Nybegynder
01. august 2005 - 12:48 #2
Måske var det en ide jeg fik din e-mail så kan vi snakke om hvad det skal indeholde, men jeg kan da fortælle hvilke retningslinjer der er herfor.

Målgruppe: Butikker
Indhold: Et produkt
Signal værdi:
Bindinger: Ja, logo, orange
Format: CMYK
Program: Indesign, pagemaker, photoshop, Corel.
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. august 2005 - 13:02 #3
Jeg er frisk!
Send alle oplysninger til lassefernov@tdcadsl.dk
Og jeg laver et udkast med det samme.
Avatar billede doggy82 Praktikant
01. august 2005 - 13:10 #4
Jeg benytter InDesign CS.
Men du får jo bare en PDF klar til tryk.
Avatar billede convinius Nybegynder
01. august 2005 - 13:14 #5
Ok helt i orden.
Jeg skriver lige en mail til dig.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
21. august 2005 - 09:57 #6
Heysa!

Refs. kan ses på www.InterAD.dk
MSN mig evt. - messenger@rasmuslind.dk :)