Avatar billede pixeldude Nybegynder
01. august 2005 - 17:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Stresstest af IIS

Hej

Jeg har en server med ca. 100 websites på.

Findes der et stykke software hvor jeg kan sætte den til at smide 100 bruger mod sitet?

Det jeg vil lave er en slags stresstest af sitet hvor jeg vil måle hvor mange kilobytes der bliver genereret på hver forespørgsel.

Jeg vil så lave 2 "ens" websites.
En med typisk table design og en med semantisk XHTML og CSS.
Ud fra de tal jeg så får kan jeg så bevise hvad man kan spare.
Avatar billede screem_brille Novice
01. august 2005 - 17:17 #2
er især dette værktøj jeg tænker på: Web Capacity Analysis Tool Version 5.2
Avatar billede screem_brille Novice
01. august 2005 - 17:18 #3
men ellers kan du muligvis opsætte performance monitor til at overvåge netop de ting du søger.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
01. august 2005 - 17:41 #4
Performance monitor bruger jeg skam allerede til at måle antal kb som bliver sendt.
Det er mere til at skabe nogle besøgende .....

Jeg vil gerne teste på min localhost og ikke på den rigtige server.

Jeg prøver lige linket ...
Avatar billede pixeldude Nybegynder
01. august 2005 - 18:31 #5
Linket var ikke lige det jeg ledte efter.
Men det hjalp mig til at finde dette værktøj:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=e2c0585a-062a-439e-a67d-75a89aa36495&DisplayLang=en

Så smid lige et svar så du kan få point
Avatar billede screem_brille Novice
01. august 2005 - 18:37 #6
svar ;)