Avatar billede uffesteenberg Novice
03. august 2005 - 12:13 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Hvor ser jeg min PCs specifikationer?

Hej.. skal lige bruge oplysningerne om min PCs specifikationer til et andet indlæg.. altså det der med:

Processor...
Grafikkort..
RAM..
Harddisk..
OSV..

Hvordan får jeg det frem så jeg kan kopiere oplysningerne over på mit indlæg på Eksperten.dk??
Avatar billede rullemarie Praktikant
03. august 2005 - 12:17 #1
På skrivebordet skal du højreklikke på denne computer, vælg egenskaber og derefter faneblad "hardware", hvor du kan se de forskellige hardwares i pcen.

\\Rullemarie
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. august 2005 - 12:17 #2
I systemoplysninger får du lidt mere.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 12:21 #3
[Start][Programmer][Tilbehør][Systemværktøjer][Systemoplysninger]
eller direkte
[Start][Kør][MSinfo32.exe] - ENTER
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 12:24 #4
everest fra lavalys.com
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 12:27 #5
Hvis du vil/kan/må/skal bruge 3. parts værktøj så er det denne pakke:
http://www.lavalys.com/products/download.php?dlid=2&lang=en
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 12:28 #6
Ahhh - <screem_brille> igen først - tihi... Hvor lang er du kommet i "listen" ?
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 12:30 #7
majsmarken, ja du er ved at blive lidt langsom synes jeg ;) er på nummer 67 lige pt  *S*
Avatar billede uffesteenberg Novice
03. august 2005 - 13:11 #8
Point til majsmarken ;-)

Er det ikke ca. det der bør stå? --> http://www.eksperten.dk/spm/635137
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. august 2005 - 13:17 #9
ping...
<screem_brille>: Læg også et [svar] så ka' vi dele. Så bliver du måske #66 - tihi
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 13:19 #10
majsmarken, hehe det vil tiden vise, men lægger da lige et svar ;)
Avatar billede screem_brille Novice
03. august 2005 - 13:29 #11
Majsmarken, jeg kom sq op på nummer 66 *G*