Avatar billede dock Praktikant
04. august 2005 - 12:14 Der er 1 løsning

kan ikke søge på firma længere

Hej,

Kan I forklare mig, hvorfor min outlook ikke længere vil søge på firmanavn som den plejer. Jeg kan stadig godt søge på navn og email adr men firmanavnet vil den ikke finde.

For lige at præcisere så kan jeg godt søge på firmanavn ved at trykke på søg i billedet kontakter - men ikke hvis jeg bruger boksen Find kontaktperson på værktøjslinjen.

Mystisk!!
Avatar billede dock Praktikant
18. august 2005 - 11:22 #1
Nå - det var der ikke nogen, der havde et bud på. :o(