Avatar billede jps6kb Novice
06. august 2005 - 12:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Free / shareware program til resize / beskæring af billeder

Hej,

Jeg er ved at lave en side for en bekendt, og i den forbindelse vil han gerne have at folk skal kunne uploade billeder.
Nogle af disse billeder skal være i et bestemt format.. findes der er mega simpelt program som kan klare det? Altså tage et billede og lade brugeren brskære og justere størrelse på det?
Idéen var at vi linkede til det fra siden og gav en mini walk-thru..

Takker..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. august 2005 - 12:37 #1
http://www.irfanview.com/ - du ka' finde en dansk sprogpakke samme sted !!!
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2005 - 12:39 #2
Avatar billede vejmand Juniormester
06. august 2005 - 12:39 #3
ups, Sorry. ;-(
Avatar billede jps6kb Novice
06. august 2005 - 12:43 #4
Jeg synes jeg mangler et værktøj et at croppe med? Er det bare mig der lige overser det?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. august 2005 - 12:47 #5
Makér ønsket område med musen.
[Edit][Crop selection]
eller
[Ctrl][Y]

(I US sprog version)
Avatar billede jps6kb Novice
06. august 2005 - 12:52 #6
Kanon.. smider du et svar?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
06. august 2005 - 13:14 #7
ping...