Avatar billede mentoz Nybegynder
08. august 2005 - 13:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vudering af hjemmeside

Hej eksperter, jeg vil gerne have vurderet min hjemmeside, i må meget gerne komme med kretik, hvis i gider begrunde det, og komme med forslag der kan gøre det bedre, der er intet indhold på siden endnu, det kommer først senere, vil gerne have siden vuderet inden

hp: http://asp.u2a.dk/test/
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
08. august 2005 - 13:29 #1
Ja siden er godt lavet.

Den benytter gode farver der er rolige at se på. Det er llet at se strukturen/opbygningen af de  enkelte elementer på siden.

Jeg har personlig svært ved at se hvad der skulle kritiseres ved siden, da jeg godt kan lide det design du har lavet det.(god grafik og god sammenhæng)

Så et helhedsindtryk må være: godt arbejde!! :)

mvh
fox
Avatar billede strickie Nybegynder
08. august 2005 - 13:37 #2
Du har lidt med noget padding på nogen af dine overskrifter i de grå bokse (Sponsorere)!
Jeg er ikke vil med den hvis tekst på grå baggrund, holder mig generelt fra hvid tekst.

Menuen i venstre side er lige lang nok, jeg skal scrolle for at få de nederste par punkter med.

Men overall designet, sparker røv! Det ser fedt ud. Så godt arbejde. :-)
Avatar billede mentoz Nybegynder
08. august 2005 - 14:18 #3
tak for svarene :D

som forsvar for strickie har jeg ændret farverne på teksten
Avatar billede t0pd0g Nybegynder
08. august 2005 - 14:20 #4
I betraktning af kategorien (counter-strike klan hjemmesider) er det et godt stykke arbejde. Men niveauet i denne kategori er generalt lavt. Hvis man sammenligner siden med professionelt webdesign vil jeg give den middelkarrakter.

Der er en del ting med skrifttyper, marginer (- padding som nævnt ovenfor), alignments osv. Farvevalget er efter min mening kedeligt - det ligner noget man har set før. Det samme gælder for opbygningen - det er svært at lave det meget mere standard portal agtigt. Men så kan folk da finde ud af at bruge det :)

På 13 skalaen vil jeg gi' den en 8'er for et udemærket grundlag med plads til en masse forbedringer.

Mvh Olav
Avatar billede trekkies Juniormester
08. august 2005 - 17:03 #5
Fin side, men jeg kan ikke forstå at du har en HTML 4.0 validering på din side, da jeg får en fejl på siden når at jeg validere din side:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//asp.u2a.dk/test/

Når at du får lavet siden færdig, synes jeg at du skal ændre din "Log af" da jeg ikke er logget ind :)

Kan godt lide dit logo, men synd at der ikke er noget væsentligt nederst på siden, da jeg synes at der mangler noget.
Avatar billede mentoz Nybegynder
08. august 2005 - 18:08 #6
jo den er valideret, har bare ændret på siden, og glemte lige at slette en end tag på Bold :) , og med henhold til login og alt det der, det kommer jeg først til når jeg integrer login systemet... har bare smækket alt på ;D
Avatar billede mentoz Nybegynder
11. august 2005 - 21:14 #7
hvis ingen vil smide et svar, er jeg jo selv nød til at gøre det :p