Avatar billede combinedesigns Nybegynder
08. august 2005 - 18:13 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af design

Hej..

Jeg vil lige høre, hvad i synes om dette design:
http://bigup.peecee.dk/view.php?id=13077

Det er hurtigt lavet og mangler stadig en del finpudninger. Teksten "Shahrokh, personal website" er bare sat ind, som et eskempel. Jeg ved godt at der er nogle steder, hvor grafikken er kantet eller grumset, det vil blive ordnet med tiden :)

Både positivt og negativt kritik er altid godt. En karakter på 10-skalaen ville også være fint.
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. august 2005 - 18:49 #1
designet er meget "personligt" altså er det svært at vurdere uden at vide hvem det er til, umidelbart virker det på trods af farverne lidt "tøset" (læs feminint).
så hvis det 'er til en 21årig sangerinde så er det ganske fint og lige til et 8 tal på 10'er skalaen... ellers er det svært at vurdere..
retrostilen er måske ved at være en smule "slidt" og 2003'agtigt, men igen kommer det jo helt an på hvem det er til.

det hele ville se federe ud som vektor grafik og skriger på at blive lavet i Flash.

menuen ville jeg personligt ikke lave "bold" den er en lille bitte anelse svær at læse...
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. august 2005 - 18:51 #2
bredden er god, men højden er måske lige lovlig høj (på 1024x768)
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. august 2005 - 18:52 #3
bolden i nederste venstre hjørne på content feltet bør ikke røre kanten.
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
08. august 2005 - 21:01 #4
Har fået nogle andre farver fra den orange skala med ind nu:
http://bigup.peecee.dk/view.php?id=13103

Kriticér løs! :)
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
08. august 2005 - 21:37 #5
http://bigup.peecee.dk/view.php?id=13105
Også en blå bil, hvis man mere synes om det.
Avatar billede mobius6 Juniormester
08. august 2005 - 22:31 #6
blå? på min laptop er den lilla ikke blå ?
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
10. august 2005 - 09:11 #7
ja, lilla. :)
Avatar billede kochen Nybegynder
10. august 2005 - 20:31 #8
Har du ikke lånt lige rigeligt fra templatemonster.com, http://www.templatemonster.com/flash-templates/8864.html
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
10. august 2005 - 21:13 #9
hehe, jo det kan man vel godt sige ;)
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. august 2005 - 15:18 #10
combidesigns, det er ikke bare ulovligt det er roev tarveligt, man stjæler ikke bare andre (kreative menneskers) design....dårlig stil!

måske du skulle se at lukke spørgsmålet inden du kommer i yderligere vanskeligheder.
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
11. august 2005 - 17:05 #11
ehh..? Det er nu ikke dårlig stil, da jeg bare har lavet den for sjovt. eller..? det skal ikke rigtig bruges til noget, så bare rolig. ville bare høre, hvad folk synes om den og ikke andet ;)

men hvis du synes, så lukker vi..
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. august 2005 - 20:11 #12
du skal sefølgelig ikke lukke for min skyld, men for din egen, du har reelt begået noget strafbart og ovenikøbet udstillet det offentligt. Da "skaden" 'er sket, er et lukket spørgsmål nok den bedste måde at glemme det hele hurtigt igen ;)