Avatar billede pctb Nybegynder
09. august 2005 - 13:56 Der er 4 kommentarer

Fejlkode: 002004 Object variable or with block variable not set

En bruger får jævnligt følgende fejlkode i Outlook 2003: Fejlkode: 002004 Object variable or with block variable not set

Det eneste bruger kan gøre for at fjerne meddelelsen er, at går i Jobliste og afslutte Outlook.

Fejlen opstod da brugeren lukkede en mail.
Avatar billede kedde65 Praktikant
09. august 2005 - 19:20 #1
Ligger der noget VBA kode bagved Outlook på brugers maskine? (tjek ved at starte Outlook og klikke Alt+F11 og se om der er noget kode derinde)

VH CK
Avatar billede pctb Nybegynder
11. august 2005 - 16:13 #2
Nu har jeg ikke forstand på VBA, men jeg så efter på min egen også og de ligner hinanden.
Avatar billede kedde65 Praktikant
11. august 2005 - 18:37 #3
Så der er noget kode derinde?

Hvis vil kan du prøve at søge efter den fil der hedder VbaProject.OTM og sende den på ck@officekonsulenterne.dk

VH CK
Avatar billede pctb Nybegynder
16. august 2005 - 11:40 #4
Beklager jeg ikke har svaret før. Nej der er ikke noget kode derinde og jeg fandt ikke den omtalte fil.