Avatar billede mrtest Nybegynder
14. august 2005 - 22:44 Der er 1 kommentar

Brugerprofil væk til outlook

Hej eksperter...... Jeg er kommet godt og grundigt på skideren og håber i kan hjælpe! Jeg oplevede en mindre fejl i min Excel og kørte derfor en reparation af denne, med det pudsige og underlige resultat, at min brugerprofil til outlook 2002 er blevet slettet.
Derfor er mit spørgsmål nu, hvor og hvordan jeg kan finde min gamle brugerprofil til outlook'en således, at jeg ikke skal opsætte hele outlook på ny med en anden profil?
Avatar billede mrtest Nybegynder
15. august 2005 - 13:24 #1
Har fundet en løsning på ovenstående, så lukker derfor