Avatar billede simonj Nybegynder
16. august 2005 - 17:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flash og ASP opgave

Jeg har en specifik flash/ASP-opgave: jeg har ikke erfaring med dette eksperten-system, men jeg starter i første omgang med at udlodde 200 points, så kan folk byde ind med et tilbud... Jeg håber lidt på en fair pris

Det skal være et professionelt udseende "program" hvori man kan designe sin egen t-shirt. Inspiration: "design din egen guitar, tjek: http://www.jcfonline.com/resources/csgen/SoloistCustomShop.htm "

Idéen er så at man starter med en tom t-shirt forside og bagside ved siden af hinanden som man vælger en farve på, (bare 10 gængse farver inkl. "gråmeleret".)

Man skal kunne importere sit eget billede via upload eller internetadresse og placere samt resize billedet som man vil, på selve t-shirten.. Så skal man kunne trykke "bestil", hvorefter et snapshot vil blive gemt, og komme til syne i en .asp-formular-bestillings-side hvor man kan indtaste antal og navn og adresse

Hvad siger I til det? Hvad skal det koste mig?
Avatar billede cpufan Juniormester
16. august 2005 - 19:24 #1
jeg har været i gang med noget lignende, den er dog ikke færdig endnu,
men du kan se det foreløbige resultat her:
http://movies.icode.dk/tshirt/
dog vil muligheden for upload af egne billeder giver en del problemer programmerings-/og designmæssigt - denne mulighed findes så heller ikke på guitarsiden.
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. august 2005 - 23:00 #2
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. august 2005 - 23:05 #3
det er et noget ambitiøst projekt, jeg sender dig gerne et tilbud men vi havner hurtigt på den "forkerte" side af 50k
Avatar billede janemil Nybegynder
18. august 2005 - 10:58 #4
>http://movies.icode.dk/tshirt/
Sejt lavet. Dog slet ikke så kompliceret det jeg søger. Opload/skalering af billeder osv laver jeg bare med FTP.

>http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid=44010&affiliate=46075
Fint nok i synes flash er fedt. Men det er langt over det niveau jeg søger. Der må gerne være fede detaljer, men slet ikke det præmære.

>det er et noget ambitiøst projekt
Snakker vi om fotosiden? Ellers hold det lige i en anden tråd - ellers bliver det nok lidt forvirrende.
Avatar billede janemil Nybegynder
18. august 2005 - 11:12 #5
Sorry - trode jeg svarede på noget helt andet. Undskyld.
Avatar billede cpufan Juniormester
18. august 2005 - 12:04 #6
hehe, er du logget ind med forkert bruger :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. august 2005 - 12:14 #7
multi user?
Avatar billede janemil Nybegynder
18. august 2005 - 12:34 #8
>multi user?
Nej. Lang tid siden jeg har brugt denne hjemmeside. Oprette et spørgsmål i dag. Af en uforklarlig grund trode jeg pludselig disse svar var til mit spørgsmål. Tror det er en af de dage, hvor jeg skal tage en middagslur ;-)
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 12:19 #9
hvad med den her hjemmeside http://www.cafepress.com/cp/info/
Avatar billede egomini Nybegynder
12. marts 2006 - 12:21 #10
hvad med den her hjemmeside http://www.cafepress.com/cp/info/