Avatar billede dah Nybegynder
17. august 2005 - 13:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pcounter, print over internettet

Hej

Ved ikke lige om det ligger i den rigtige kategori, men jeg prøver her.

Jeg har en win 2003 server, som køre med programmet Pcounter, et program til at styre udprint i et domain. Nu er det så vi skal have lavet trådløst net, og det er så meningen at eleverne som bruger det trådløse net, skal kunne skrive ud på vores printere, (det trådløse net kommer til at køre på en seperat forbindelse, og så køre de op imod en server som vi har i en dmz zone).

Er der nogen som ved om Pcounter kan bruges til dette, her tænker jeg på om det kan generer en web-side hvor man kan se alle printerne og så tilslutte sig den man skal bruge?..

Jeg kan ikke finde noget på deres egen side, som jeg kan bruge til noget, men jeg har fundet noget fra ingenørhøjskolen, som bruger pcounter, så det må kunne lade sig gøre, jeg kan bare ikke finde noget svar på hvordan...

På forhånd tak

/Lars
Avatar billede dah Nybegynder
17. august 2005 - 13:51 #1
Eller måske en anden løsning.. Jeg er åben overfor forslag..
Avatar billede dah Nybegynder
22. august 2005 - 10:49 #2
nå sker vidst ikke noget...