Avatar billede karser Nybegynder
18. august 2005 - 07:12 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Forsinkede E-mails fra Exp.dk

Hej alle!

Som for ca. 1½ måned siden, er der igen problemer med forsinkelser på mails her fra Exp.dk.

Jeg har IGEN skrevet til IDG, for at få en afklaring og en status på problemet, da jeg mener at det er vores ret at vide, hvorfor det er så sværet at holde denne mailserver i luften...

Jeg vil opdatere denne tråd, når jeg hører fra IDG...

Jeg håber ikke at jeg er den eneste, der er ved at være træt af mail problemer!?!

Mvh.
Karser
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. august 2005 - 07:48 #1
... jeg har nu fået det forventede (altså automatiske E-mail fra eksperten.dk) her i nat/morgenen ...
Avatar billede fromsej Praktikant
18. august 2005 - 08:45 #2
Der kommer ikke mange indlæg her, hvis der kun bliver skrevet når IDG reagerer.*G*

Det er og bliver p....irriterende med de evindelige mailproblemer, men efter IDG åbenbart er blevet opkøbt af et mexicansk firma, hvis motto er "Manana-manana", er der ikke de store forventninger til fejlrettelser.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
18. august 2005 - 09:56 #3
*ROFL*
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. august 2005 - 11:10 #4
De er da ikke kun forsinkede, der er da flere gange der slet ikke kommer noget overhovedet, hvor jeg regner med at Exp. er totalt nede.
Avatar billede karser Nybegynder
18. august 2005 - 11:25 #5
TADAAAAA!!!!! Har fået svar!!! ...allerede! :o.

De har i øjeblikket en ekstern konsulent på sagen... :o/

Han lover en løsning... I quote: "snart"...!
Avatar billede kalp Novice
18. august 2005 - 12:02 #6
Det er sikkert et auto-response det har slået til...

Den sætning er jo et fint svar på de fleste henvendelser IDG modtager;)
Avatar billede kalp Novice
18. august 2005 - 12:02 #7
det = de
Avatar billede karser Nybegynder
18. august 2005 - 14:11 #8
Nå... Det ser ud til at køre igen!

Lukker denne tråd, men... IDG... Jeg vender sq tilbage med et nyt, hvis det ikke holder! *ggg*
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
22. august 2005 - 12:24 #9
Så var der lige en weekend uden mail fra Eksperten,,,,,,Mandag morgen pludselig 125 stk. Træls at systemet ikke virker som det skal.....
Avatar billede majsmarken Nybegynder
22. august 2005 - 21:32 #10
... det virkede fint nok hos mig i forløbne Weekend?
Avatar billede karser Nybegynder
22. august 2005 - 22:54 #11
majsmarken >> Du er mere heldig end mange andre her på scor! ;o)

Jeg har, lige som 'nordicwolf' også manglet mails, og fået mails med op til 24 timers forsinkelse. Også efter at denne tråd blev "lukket"!
Avatar billede karser Nybegynder
22. august 2005 - 22:55 #12
Ups! *gggg*

scor = exp.dk *LOOOOL*

Ja, man kommer vel lidt omkring! ;o)