Avatar billede script Nybegynder
19. august 2005 - 10:49 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil lave en iso fil, som jeg senere kan brænde til en cdrom

Hej

Jeg bruger nero 6. Og Jeg vil lave en iso fil, som jeg senere kan brænde til en cdrom.
Jeg kan godt finde ud af at brænde en iso ind på en cd, men jeg kan ikke lave en iso til senere brug. Er der noget der ved hvordan man gør det.??
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
19. august 2005 - 11:01 #1
istedet for at bruge din brænder, vælger du bare "Image Writer" og "brænder" som normalt (den spørger om filnavnet senere).
Avatar billede script Nybegynder
19. august 2005 - 11:15 #2
hvilket menu punkt er det under
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
19. august 2005 - 11:22 #3
der er en drop down hvor du kan vælge din brænder. Der er også Image writer.

du kan se den ca. øverst, lidt til højre for midten, når du har lukket guiden ned (Der hvor du trækker filerne over på DVD'en).
Avatar billede script Nybegynder
19. august 2005 - 11:26 #4
man kan ikke vælge iso, men kun .nrg

Hvad er nrg??
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
19. august 2005 - 11:26 #5
Neros Image fil format.
Avatar billede script Nybegynder
19. august 2005 - 11:28 #6
kan man så ikke vælge iso, på en eller anden måde
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
19. august 2005 - 11:30 #7
jeg ved ikke om det her kan hjælpe dig... fundet på Nero's hjemmeside:

From within Nero Burning ROM go to 'File --> Preferences --> Expert Features'. Go to the bottom of this page and enable the option for ‘Enable Image Recorder for all supported recorder formats’.

Hvad er der i vejen med nrg? Det er ved at være lige så udbredt som ISO...
Avatar billede script Nybegynder
19. august 2005 - 11:39 #8
ikke noget, havde bare tænkt mig at det skulle være en iso, det var mere fordi at jeg kendte iso, men nrg er også helt fint. Det ser ud til at virke.
Avatar billede script Nybegynder
19. august 2005 - 11:41 #9
Det er helt fint, du kan bare smide et svar. Der er også en knap der hedder save tracks. Der kan man også vælge iso format, så jeg skal nok få det til at virke, på den ene eller anden måde.

Takker

//script
Avatar billede wizaxjb Nybegynder
19. august 2005 - 11:44 #10
Behold bare point's, Jeg har nok :-)
Avatar billede script Nybegynder
19. august 2005 - 11:48 #11
ok Takker