Avatar billede HiACE Praktikant
23. august 2005 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

bærbar og Wolfenstein

Jeg har prøvet flere gange at installere Return to Castle Wolfenstein på min bærbare, installationen går udmærket, men når selve spillet skal starte op, springer den ud i Windows selv i safemode. Det er et IGP320 grafik kort med 128 mb ram der er i maskinen , Win XP mv.
Avatar billede mrrius Nybegynder
23. august 2005 - 11:47 #1
http://bugs.xfree86.org/show_bug.cgi?id=314

Der er masse bugs med den grafikkort du har...
kik på www.google.com søg efter IGP320, så får du en liste over de bugs der er
Avatar billede halifax Nybegynder
23. august 2005 - 12:33 #2
Spillet bruger OpenGL - grafikkort skal understøtte det.
Se havd den siger under DirectX diagnose, kør dxdiag.exe

Inde fra mappen med spillet kan du køre configure.exe for at konfigurere til dine aktuelle settings.
Avatar billede HiACE Praktikant
23. august 2005 - 14:20 #3
mit kort understøtter OpenGl, der er godtnok masser af bugs kan jeg se, men hvordan retter man dem, kan jeg patche min driver? og hvis jeg kan hvilken patch skulle jeg isåfald bruge?
Avatar billede HiACE Praktikant
04. september 2011 - 22:36 #4
ok