Avatar billede triumph10 Nybegynder
25. august 2005 - 07:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nyt gear

Hej alle sammen håber i kan assistere.

Jeg sidder her med en masse spørgsmål omkring nyt gear til min PC
Jeg er i den situation at mit anlæg er gået rimlig meget i udu og jeg er pænt træt af det og af nogle andre ting med monsteret.

Her er en lille liste hvad jeg skal bruge nyt af

- Motherboard skal kunne klare flg. fsb 200 amd xp barton 3000+ være modtagelig overfor vandkøling og agp8x samt et mærke som med nogenlunde sikkerhed er noget der virker ca. max pris 1200,-
- anlæg skal være minimum 5.1 altså subwoofer med surround sound. Det skal have en nogenlunde bass dvs. noget som ryster mine ruder og bord hvis jeg skruer op for den og højtalerne skal helst følge med bass'en altså så bassen ikke overdøver alt selve musikken. ca. max pris 2500,-
- lydkort som får det bedste ud af surroundsound sættet

(Et krav er er anlægget skal kunne sættes til fjernsyn så det kan bruges som surroundsound til PS2 som self. er til fjernsynet fjernsynet er et united 28" som kun har scar stik udgang og antenne såvidt jeg kan se, eller er det temmelig standard

- udover det andet skal jeg have vandkøling der er jeg rimlig sikker på hvad jeg skal købe jo mindre nogen har nogle indvendinger, og kan anbefale et andet og bedre svar på vandkøling det skal som minimum kun kunne køle CPU for jeg ved ikke om man kan køle mit graffikkort ned med vandkøling men jeg gætter på at i kan svare mig på om jeg kan bruge vandkølingen til at køle graffikkortet ned og hvis jeg kan om det vil være bedre en den køling der er på nu.

Links: til vandkøling og graffikkort http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=150458 vandkøling mit bud og det er max prisen jeg vil betale for det
http://www.guru3d.com/article/Videocards/83/ graffikkort 256 ram

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=111122 det tror jeg er en sikkerhed at jeg vil købe
og til sidst men ikke mindst en mus har funk surface som musemåtte så noget som kører godt på den har i øjeblikket microsoft 3.0 og har en gået i stykker 4.0 så det skal ikke være nogen af dem jeg tænkte selv på noget med blåt optisk lys og det skal være med ledning faldt over en fed razor mus med syv knapper men den kan jeg bare ikke finde igen den var ellers tiltalende men max 500 for musen

Nogle spørgsmål så endelig spørg jeg sidder i hvert fald på til kl 13:00 i dag
Avatar billede triumph10 Nybegynder
25. august 2005 - 08:03 #1
tror vidst nok lige jeg fandt det rette sted men hvor kan man købe den

http://www.razerzone.com/ - under products - diamond plasma L.E udgaven
Avatar billede triumph10 Nybegynder
25. august 2005 - 08:06 #2
eller copperhead udgaven den er vidst nyere og endnu bedre
Avatar billede triumph10 Nybegynder
29. august 2005 - 13:58 #3
sejt
Avatar billede osj Nybegynder
11. april 2006 - 10:38 #4
Jeg har selv lige købt en Copperhad som smadrede mit ASUS MB under en firmware opdatering og supporten kan man ikke bruge til noget .....