Avatar billede fiv Nybegynder
25. august 2005 - 08:39 Der er 1 løsning

Kapitler på dvd med Ifoedit

Hej =)

Jeg har brugt vobedit til at lave .VOB, .IFO og .BUP filer af mine .AVI filer og har tænkt mig at brænde en dvd, hvor man kan 'skippe' sig frem gennem kapitlerne.

Hver .VOB med tilhørende .IFO og .BUP ligger i øjeblikket i hver sin mappe på harddisken, og de har fået genereret det samme navn i vobedit (I hver mappe ligger VTS_01_1.VOB, VIDEO_TS.IFO, VTS_01_1.IFO, VIDEO_TS.BUP samt VTS_01_1.BUP, selvom klippene i de forskellige mapper er forskellige).

Jeg troede jeg kunne bruge ifoedit til at 'joine' kapitlerne, men når jeg bruger guiden på ifoedits webby, sker der ingen joining, efter jeg har bestemt det første klip. Forud for dette har jeg lavet en TEST mappe, hvor jeg har lagt flere klip og renamet dem, som det står i guiden, at man skal...så det bør ikke være et problem, at klippene har det samme navn, for det har de ikke mere =P

Er der nogen, der har erfaringer med ifoedit og kan kan gennemskue, hvad jeg gør forkert?
Avatar billede fiv Nybegynder
25. august 2005 - 13:47 #1
Aha...havde vist ikke kigget ordentligt efter - det var vobedit, jeg skulle bruge til at joine...Ifoedt var først senere til at lave IFO filer - doh!
Rundstyk ulejligheden