Avatar billede paparazzi Nybegynder
25. august 2005 - 13:52 Der er 2 kommentarer

Problem ved afsendelse.

Jeg har netop installeret Outlook på en ny computer, men er løbet ind i det problem, at når jeg sender til nogle mails (især offentlige og den stil) så får jeg følgende svar tilbage:

Der kunne ikke leveres til følgende modtager(e):

XXXXX-XXXXX (XXXXXXXX@a.cirque.tv) den 25-08-2005 13:50
553 sorry, that domain isn't allowed to be relayed thru this MTA (#5.7.1)
Er der nogen der ved om der er tale om simpel indstillingsfejl... Når jeg sender til adresserne via webmail, går de fint igennem.
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2005 - 13:58 #1
Har du husket at sende en afsenderadresse op?
Avatar billede paparazzi Nybegynder
25. august 2005 - 14:00 #2
ja det er i orden.. Der står navn og afsenderadresse...