Avatar billede schipa Nybegynder
26. august 2005 - 16:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Webcam-pakke i Fakta: noget værd?

Hej

En ven har bedt mig om at købe et oki webcam og headset, bl.a. til Skype.

Nu ser jeg, at der er en pakke til 299 kr. i Fakta-avisen 28/8 til 3/9. Er det noget værd, tror I?

Selve hardwaren ser lidt skod ud, men der følger 240 minutters Skype og et års af abbonement til Bullguard.
Avatar billede gnuff Praktikant
26. august 2005 - 18:00 #1
SPørgsmålet er hvad mærke det webcam er, er det et ligitec vil jeg mene det er helt i orden.

Man skal nok heller ikke skue hunden på hårende, jeg købte selv et billgt webcam for 5 år siden, og det virker upåklageligt.

ang. de 240 minutters skype der følger med, er så du kan ringe til en fastnet telefon kaldes også Skypeout, for til alm Skype over nettet skal du ikke betale en kr. det er 100% gratis. Det eneste der kan limitere kvaliteten af dine samtaler der er computerens ressourcer og sidst men ikke mindst din netforbindelse.
Avatar billede schipa Nybegynder
27. august 2005 - 20:40 #2
Gnuff, tell me something I don't know. :-p
Jeg skulle måske have omformuleret sp. : nogen der ved, hvad det er for et webcam? Jeg kan ikke gætte mig til det ud fra billedet. Men jeg tænker, at det man får med i pakken er næsten pengene værd i og for sig.
Avatar billede gnuff Praktikant
31. august 2005 - 11:52 #3
Regnede med at andre havde svaret også nu he he  Men jeg har set det headset i Fakta, og min mening er at det er helt iorden
Avatar billede schipa Nybegynder
03. september 2005 - 00:37 #4
fair nok. Du får points.