Avatar billede lektor Nybegynder
26. august 2005 - 23:26 Der er 3 kommentarer

Opradering af pc

Hej Eksperter

Jeg er ejer af en fujitsu siemens pc med et bundkort hvor der står ms6712 det er en 2000xp processor der er i.
Jeg kunne godt tænke mig at få en ny processor i kan man det uden at skulle købe nyt bundkort?
Hvis ja kan det så være en 64 eller måske en 3000xp?
Håber på hjælp da jeg synes det er den rene jungle at finde rundt i.

Mvh.
Lek
Avatar billede hub Nybegynder
27. august 2005 - 00:20 #1
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/boards/Motherboards/MicroStar/ms6712/ms6712_uk.pdf

Det er et Microstar board. Det understøtter minimum XP Athlon 2800, så ja, det kan du godt--tjek evt. for en biosupdate...
Avatar billede hub Nybegynder
27. august 2005 - 00:22 #2
Men ikke en 64--den kører på en anden cpu-sokkel end du har
Avatar billede lektor Nybegynder
30. august 2005 - 10:56 #3
MAnge tak

Lægger du lige et svar? :D

Lek