Avatar billede lektor Nybegynder
01. september 2005 - 12:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Aweris Webserver

Hejsa

Jeg fik et lille tip af en herinde at jeg kunne downloade Aweris Webserver.
Jeg har ledt alle steder og på deres hjemmeside men kan ikke få fingre i det.

Er der nogen der har det liggende der er villige til at sende eller give et link?

Mvh.
Lek
Avatar billede gnuff Praktikant
01. september 2005 - 12:30 #1
Avatar billede gnuff Praktikant
01. september 2005 - 12:32 #2
Tror faktisk det var mig der foreslog dig at hente det :)
Avatar billede lektor Nybegynder
01. september 2005 - 13:36 #3
Jeps det var det :D
Avatar billede lektor Nybegynder
01. september 2005 - 13:37 #4
Men prøv at trykke download, det dur ikke?
Den bliver sendt til den side som jeg ahr fået 100 gange nu :D
Hjæælp

LEk
Avatar billede gnuff Praktikant
01. september 2005 - 13:57 #5
Jeg smider den lige op på min egen side, og smider et nyt link her
Avatar billede lektor Nybegynder
02. september 2005 - 21:35 #6
Ja tak? :D
Avatar billede gnuff Praktikant
03. september 2005 - 01:13 #7
Jeg har lagt den op på min egen side, men har lige stillet et spørgsmål herinde jeg lige håber kan blive løst, så lægger jeg linket :)
Har også checket det andet link, og søgt alle steder, men ender også altid på den side, uanset hvor jeg finder det til download.

Men som sagt, du skal nok få linket :)
Avatar billede gnuff Praktikant
03. september 2005 - 13:50 #8
Her kommer linket, men hav tålmodighed, da det tager et godt stykke tid fra du trykker på det til downloadboxen kommer desværre, men den kommer

http://piratzone.dontexist.net/request.php?22