Avatar billede lysemose Nybegynder
02. september 2005 - 10:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Probelmer med andre sprog

Hvis jeg modtager en mail fra rusland (på russisk) vises afsender og emne-linien som noget volapyk, men det er kun i selve oversigten. Hvis man dobbelt klikker på mailen vises både afsender, emne og indhold uden problemer.

Vi bruger engelsk ver. af Outlook 2002 og windows xp. Sproget er sat til dansk.

lysemose
Avatar billede khj Nybegynder
05. september 2005 - 18:01 #1
Modtager du på egen Exchange server eller er det en POP3 ude i "byen" ?
Avatar billede lysemose Nybegynder
14. september 2005 - 11:10 #2
lukker...