Avatar billede zap23 Nybegynder
02. september 2005 - 22:06 Der er 6 kommentarer

Battlefield 2

Hej

Jeg prøver at spille battlefield, på skærmen står istedet for at spillet starter, dette:

Dette  program kunne ikke starte, fordi d3dx9_25.dll ikke blev fundet. problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen.

med venlig hilsen
Avatar billede kalp Novice
02. september 2005 - 22:09 #1
geninstaller directx
Avatar billede kalp Novice
02. september 2005 - 22:09 #2
sørg for at din pc opfylder spillets krav..

i sidste ende må du geninstallere spillet..
Avatar billede kalp Novice
02. september 2005 - 22:10 #3
her kan du hente directx
http://www.softwarepatch.com/windows/directx.html

det er der problemet ligger.
Avatar billede zap23 Nybegynder
03. september 2005 - 15:17 #4
Pc en opfylder spillet krav, det ved jeg med sikkerhed i hvertifald hardwaremæssigt.

Jeg har hentet directx 9c, men det har ikke løst mit problem. hvad kan det ellers være.

Der kommer det samme svar frem spillet kan ikke starte grundet det jeg har skrevet i mit første spm.
Avatar billede kalp Novice
03. september 2005 - 15:36 #5
afinstallere du først det directx du selv havde? d3dx9_25.dll er en directx fil nemlig.. følger der direct x med på cd'en til battlefield 2 så installer det derfra.. men afinstaller først den version du har
Avatar billede kalp Novice
30. september 2005 - 02:22 #6
?