Avatar billede granhof Nybegynder
05. september 2005 - 16:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Billig sms/tale til island, hvorhenne ?

Hejsa..

Jeg er i den uheldige situation at min kæreste er flyttet til island for ca ½ år, og det koster ved tdc ca 2,17 per sms, og 8 kr per min at tale. Og det er nu ret dyrt syntes jeg..

Hun har desværre ikke net, så skype er ikke en mulighed, men tænkte på om der er nogen måde man kan ringe fra danmark billigt, eller evt sende nogle sms`er billigt, evt over nettet, hvis det kan lade sig gøre :-)

Hun har købt sig et islandsk taletidskort, hvis det har nogen betydning.. Og det sidder cføli i hendes mobil tlf..

Og jeg har også kun net og mobil
Avatar billede bjornicle Nybegynder
05. september 2005 - 16:41 #1
sms = tele2.dk, 19 oere
tlf = musimi.dk, 1,82 kr/min

Muligvis andre kan finde det billigere
Avatar billede pehory Nybegynder
05. september 2005 - 19:49 #2
Når du skal ringe til hende kan du bruge skype-out der koster 2 kr./min. til en islands mobil. http://skype.com/products/skypeout/rates/all_rates.html?currency=DKK#listing-I
Avatar billede screem_brille Novice
06. september 2005 - 12:19 #3
sms telia express, der kan du sende til hvem som helst hvor som helst (kan jeg da med mit unlimited abb. og er 99.9% sikker på det også gælder for express kunder)
Avatar billede granhof Nybegynder
08. september 2005 - 12:20 #4
I får lov at dele
Avatar billede screem_brille Novice
08. september 2005 - 12:22 #5
så kommer der et svar herfra ;)
Avatar billede bjornicle Nybegynder
08. september 2005 - 12:56 #6
ingen point til mig