Avatar billede mstorgaard Praktikant
09. september 2005 - 22:59 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om den her side?

Jeg har lavet siden, www.schnellboote.melfex.dk, og jeg vil godt høre jeres kommentarer til den
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2005 - 23:03 #1
Hvorfor så lille?
der er 40% spildplads til hver side...
Avatar billede driis Nybegynder
09. september 2005 - 23:49 #2
Jeg synes den mangler lidt andre farver end gråtoner.
Er enig med john_stigers, du kan godt udvide designet så det passer med en 800x600 eller måske endda 1024x768 skærm.

Overvej om W3C ikonerne er relevante for din målgruppe.

Datoer vises som: 11aug05; men i forum f.eks. 09/09-05; der er ikke konsistens.

Derudover synes jeg siden er udmærket med hensyn til "første indtryk".
Avatar billede udvikler Nybegynder
10. september 2005 - 07:52 #3
Forresten har du gjort noget ulovligt. Du har taget et forum fra schaefner.dk og sat det op på din hjemmeside og slettet hans copyright!
Kan se det på opsætningen af forummet samt farverne - er sikker på det ikke er dit !
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
10. september 2005 - 08:16 #4
--> "Overvej om W3C ikonerne er relevante for din målgruppe."

Der er ikke så meget at overveje.....siden validere ikke... så de skal væk....

(Ville jeg også mene de skulle selvom det var valid men det er en anden snak)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
10. september 2005 - 12:30 #5
Jeg har nu ændret de ting I har skrevet bortset fra at jeg synes det passer fint med den størrelse den har. Jeg mener ikke der er brug for større bredde på content..
Avatar billede yezbarh Nybegynder
10. september 2005 - 12:32 #6
Kan slet ikke læse hvad der står på dine knapper.
Avatar billede olebole Juniormester
10. september 2005 - 12:41 #7
<ole>

Der findes et meget godt tag i HTML - og det ser sådan ud:
  </head>
- vær ikke bange for at bruge det  ;o)

Flere steder har det - endog med success - været efterfulgt af dette tag:
  <body>
... meeeen, nu skal vi også passe på, ikke at blive for fancy i vores kodning  ;o)

Derudover er de fleste af dine meta'er i hoveddokumentet unødvendige - men du har en stor mangel på meta'er i resten af dokumenterne.
I hoveddokumentet har du intet indhold, hvorfor dine keywords- og description-metas der - i bedste fald - ingen betydning har. I værste fald bliver du straffet af Google  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. september 2005 - 20:23 #8
Kommentar: yezbarh

Enig - enten er det skrifttypen eller også er den for lille...
Man skal anstrenge sig for at læse hvad der står.

Det passer slet ikke med den størrelse. Langt de fleste kører 1024*768 og siden burde køre dette - eller noger der ligner...!
Avatar billede mstorgaard Praktikant
10. september 2005 - 23:35 #9
Kommentar: john_stigers

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med at størrelsen ikke passer.. Vil du have siden størrer?

Det med tekststørrelsen, synes jeg ikke rigtig, men jeg kan godt prøve at finde en løsning..
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. september 2005 - 23:45 #10
Selvfølgelig.
den udnytter jo ikke den opløsning de fleste kører med så den ser faktisk lidt underlig ud - ufærdig er det rette ord.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. september 2005 - 23:47 #11
hmm...
Det er mneningen du skal tage kritik til dig og se på hvad andre mener - tekst-størrelse og side-størrelse er du tilfreds med og andre er ikke. Men det lyder som om at det vil du ikke ændre for det kan DU lide...

Hvorfor så vurdere siden?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
11. september 2005 - 11:11 #12
"men jeg kan godt prøve at finde en løsning.."
Avatar billede or.han Nybegynder
11. september 2005 - 16:31 #13
Lav overskrifterne lidt større og måske fed, så man lægger mærke til dem. Knappernes placering virker mærkelig, men det er vel meningen. Det virker irriterende, da der ikke er en grund til at de er placeret således. Ellers en OK side...
Avatar billede mstorgaard Praktikant
04. november 2005 - 14:57 #14
Lukker
Avatar billede or.han Nybegynder
04. november 2005 - 17:04 #15
Kunne du slet ikke bruge vores kommentarer til noget??
Avatar billede or.han Nybegynder
04. november 2005 - 17:08 #16
Ikke fordi jeg synes min kommentar var sindssyg hjælpsom, men du har da fået kritik af andre...
Avatar billede mstorgaard Praktikant
04. november 2005 - 18:30 #17
Tjo...
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
04. november 2005 - 20:35 #18
Godt svar må jeg sige...
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. november 2005 - 20:44 #19
Når du selv kunne lægge svar, hvorfor så ikke bede OS om svar???
Avatar billede mstorgaard Praktikant
04. november 2005 - 21:01 #20
Ok, hvem vil gerne have point?
Avatar billede or.han Nybegynder
06. november 2005 - 10:03 #21
Du ved jo godt at ingen siger "Jeg vil gerne have point". Det er lidt for sent nu, så bare husk det til næste gang.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
06. november 2005 - 17:49 #22
Ok, skal jeg nok, undskylder for det her