Avatar billede kanstrup Nybegynder
10. september 2005 - 12:56 Der er 14 kommentarer

Bookingsystem søges !

Jeg mangler en måde at reservere plads i et event, hvor der f.eks. kun er 80 pladser til rådighed. Der skal være en automatisk nedtælling, således at når alle pladser er besat, kan der ikke mere reserveres. Desuden skal der være mulighed for at administrator selv opretter event's på forsk. dato'er og sætter antal af pladser. Findes et sådant ell. noget lign., jeg kan omskrive til mit behov ?
Avatar billede plexx Nybegynder
10. september 2005 - 15:14 #1
Jeg har lavet noget der ligner det du søger.
Du kan se et eks. her:
http://www.urgh.dk/plexx/reservationssystem.jpg
Skriv hvis du er interesseret.
Avatar billede plexx Nybegynder
10. september 2005 - 15:21 #2
Jeg har lige et billede mere.
Det er der hvor man vælger pladsen.
http://www.urgh.dk/plexx/reservationssystem2.jpg
Avatar billede kanstrup Nybegynder
10. september 2005 - 19:07 #3
Hej plexx.
Det er jo fantisk ! Det er lige sådan noget, jeg har ledt efter ! :-)
Det skal netop anvendes til en side, hvor man kan reservere plads i en turnering. Men hvordan er det rent administrations-mæssigt ? Og er Du villig til at overlade det og lade mig lave om på det ?
Avatar billede kanstrup Nybegynder
10. september 2005 - 19:09 #4
>>plexx
Og hvor mange forskellige turneringer kan der være ad gangen ? I dette tilfælde er det nødvendigt med TRE faste om ugen !
Avatar billede kanstrup Nybegynder
12. september 2005 - 19:49 #5
>> plexx !!!
Jeg beklager at Du føler sådan ; jeg troede netop at www.eksperten.dk var et sted at udveksle erfaringer og venne-tjenester, men hvis dine intentioner UDELUKKENDE er at tjene penge, så skulle Du måske understrege det inden Du tilbyder en løsning ?
Jeg var IKKE interesseret i at "stjæle" dit system, som i øvrigt ikke passer helt til mit behov ... jeg ønskede bare et "startskud", som jeg selv kunne bygge videre på.
Avatar billede kanstrup Nybegynder
12. september 2005 - 19:56 #6
Nu vil jeg gerne gen-fremsætte min "request" : Har nogen et link til et booking-system, der svarer til mine kriterier ? Vil VIRKELIG være glad for hjælp, da jeg ikke er sikker på, hvor jeg skal begynde og hvor jeg skal ende !
Avatar billede screem_brille Novice
13. september 2005 - 10:46 #7
det lader jo til du vil have det gratis... og sjovt som du starter med at skrive at det plexx har / havde var præcist hvad du søger, og senere passer det ikke.

Nej eksperten er ikke et sted man udveksler vennetjenester, man betaler emd enten point, eller i nogle tilfælde penge (men aldrig begge)
Avatar billede kanstrup Nybegynder
13. september 2005 - 14:13 #8
Jamen, screem brille ; man kan jo ikke afsætte mere end 200 points ?
Avatar billede roenving Novice
13. september 2005 - 14:18 #9
-- ovenikøbet er faren for deaktivering overhængende hvis man forsøger atomgå det !-)
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2005 - 14:20 #10
nogle opgaver er bare for store til point - og netop booking- og reservationssystemer hører nok til den kategori da de enten er meget specifikke og/eller for store/indviklede til "bare" at aflevere :)
Avatar billede kanstrup Nybegynder
13. september 2005 - 14:27 #11
>> roenvig : har lige tilbragt "oplysende" 10 min. med at læse regler. Ved i øvrigt heller ikke hvordan man "omgår". :-)

>> keysersoze : tror Du har ret ; så hvad bør mit næste skridt være ?
Avatar billede kanstrup Nybegynder
13. september 2005 - 14:28 #12
>> keysersoze : tilføjelse ; ingen pekuniære midler ! :-)
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2005 - 14:49 #13
så må jeg desværre være dig svar skyldig :o/
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 00:50 #14
Kunne man forvente noget feedback ?