Avatar billede kaalhtx Praktikant
13. september 2005 - 15:54 Der er 4 kommentarer

winlogon.exe programfejl

Når jeg starter computeren og windows har kørt sit "startlogo" kommer der en fejl frem som lyder som følger:

SAS window: winlogon.exe - Programfejl
Undtagelsen unknown software exception (ox80000004) opstod i programmet på adresse 0x00000000.

Jeg kan så trykke ok for at afslutte programmet hvorefter den genstarter, eller trykke anuller hvor der står ar den vil udføre fejlfinding i programmet, men her genstarter den også.
Hvad skal jeg gøre, har mange filer som for alt i verden skal reddes!!!
Avatar billede kaalhtx Praktikant
13. september 2005 - 15:58 #1
den første kode hvor der står ox0000004 skal selvfølgelig være med 0 og ikke o i starten
Avatar billede silvershadow Nybegynder
13. september 2005 - 16:19 #2
Prøv at starte i fejlsikret tilstand.
Det gør du ved at trykke på F8 inden du når at starte windows.
Hvis du kan det, kan du prøve at retablere systemet som det var på et tidligere tidspunkt. Det kaldes Systemgendannelse
Avatar billede kaalhtx Praktikant
13. september 2005 - 16:27 #3
jeg har prøvet med fejlsikret tilstand, men heller ikke det vil den starte op i. Har ogsåhaft en windows cd i og repareret men heller ikke det har hjulpet
Avatar billede silvershadow Nybegynder
13. september 2005 - 18:22 #4
Har du mulighed for at sætte disken over i en anden PC som slave og på den måde fiske dine filer?