Avatar billede kaalhtx Praktikant
13. september 2005 - 19:02 Der er 5 kommentarer

reparere winlogon

er der en måde at geninstallere sin winlogon eller reparere den da men er gået helt i kage. Den siger at:
Procedureindgangspunktet RtlIpv6StringToAddressExW blev ikke fundet i DLL-biblioteket ntdll.dll.
Avatar billede screem_brille Novice
13. september 2005 - 19:14 #1
kan du komme ind i selve windows ? (hvis nej kan du i fejlsikret tilstand ?) hvis ja kan du køre en sfc /scannow med din installations cd i dit cd rom /dvd drev, hvis nej kan dui køre en repair af windows.
Avatar billede kaalhtx Praktikant
13. september 2005 - 19:21 #2
Kan ikke komme ind i windows på det drev hvor windows ikke virker, heller ikke i fejlsikret, og en reperation virker heller ikke. Har dog lige installeret windows på et andet drev, så filerne på det med fejlen kan reddes hvis fejlen ikke kan rettes
Avatar billede screem_brille Novice
13. september 2005 - 19:27 #3
mystisk du ikek kan reparere windows, men sålænge du kan få fat i dokumenter osv, så er skaden jo ikke SÅ stor igen (men tager bare en masse tid) *S*
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 04:57 #4
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 01:02 #5
brug for mere hjælp ?