Avatar billede perkirkegaard Nybegynder
14. september 2005 - 19:35 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Outlook og flere konti

Jeg har en konto hos Stofa som er standard, og desuden nogle fra TDC, når jeg henter alle mails ind i Outlook og derefter ønsker at besvare en mail fra en TDC-konto så vil Outlook ikke sende den. Den ligger bare i udbakken med en besked om at denne mail blev ikke sendt. Hvad kan være problemet og ikke mindst hvordan løser jeg det konstruktivt - uden at skulle skifte Outlook ud
Avatar billede lund_dk Praktikant
14. september 2005 - 19:37 #1
har du tjekket om den udgående mailserver er sat op til STOFAs mailserver?
Avatar billede perkirkegaard Nybegynder
14. september 2005 - 19:38 #2
Jeps  det er ikke problemet
Avatar billede leif Seniormester
14. september 2005 - 20:59 #3
Når du trykker send/modtag burde den komme op med en fejl hvorfor mailen ikke sendes, hvis den ikke selv kommer frem, kan du i nederste højre hjørne se en Send/Modtag status, tryk på den og vælg Detaljer. Der er fanebladet fejl, der burde der stå en fejl.

Hvilken internet udbyder har du ? Stofa eller TDC ?
Avatar billede leif Seniormester
14. september 2005 - 21:02 #4
Velkommen på Eksperten, en uofficiel FAQ kan læses på http://expfaq.1go.dk/, du behøver ikke lægge svar fordi du svarer på et af vores spørgsmål, men svar bruges til at hvis jeg har lagt et svar kan jeg blive tildelt point når du afslutter spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2005 - 21:23 #5
Hvis du ikke har skal du i Outlook under Funktioner/Konti oprette en TDC-konto som du så skal bruge til besvarelser/afsendelse af mail via TDC
Avatar billede nellem Nybegynder
15. september 2005 - 10:46 #6
Du kan ikke bruge en opkaldsforbindelse fra Stofa til at besvare en mail fra TDC. Derfor skal du gøre, som nævnt ovenfor af "ibtage"

Husk at sætte kryds, at opkaldsforbindelsen medtager "TDC kontoen".
Avatar billede perkirkegaard Nybegynder
16. september 2005 - 19:21 #7
Mange tak for svarene. Det var dejligt.

Med venlig hilsen

Per Kirkegaard
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2005 - 21:40 #8
Du fik løst problemet ?

Hvordan vil du fordele point ?
Avatar billede perkirkegaard Nybegynder
17. september 2005 - 08:25 #9
Dem får du. Jeg kigger mig lige omkring for at finde ud af hvordan jeg gør.
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2005 - 08:46 #10
Det er ikke muligt for dig at give point før der er lagt et svar.
Hidtil er der kun langt kommentar'er, og når spørgeren (dig) har fået et tilfredsstillende svar, beder spørgeren (dig) den du mener skal have dine point om at lægge et svar.

Jeg har nu lagt et svar, det skal du så accepterer ved at klikke på mit navn (ibtage) og derefter på accepter.
Når dette er gjort, er spørgsmålet lukket og der kan derefter kun afgives kommentar til spm.
Avatar billede perkirkegaard Nybegynder
17. september 2005 - 08:50 #11
Så er det vist gjort.
Igen tak for interessen, jeg er ny i dette game. Jeg har nu løst problemet med
mine mange email konti.

Per
Avatar billede Slettet bruger
17. september 2005 - 14:55 #12
Tak for point