Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
15. september 2005 - 15:36 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

LCS-8220 NAS System (Hvor mange har den?)

Hej!

Hvor mange kender den nye Longshine LCS-8220 NAS Box?
http://www.multitech.dk/?page=/TradePoint/Item_View?itemNo=LS8220

Jeg har købt en, men synes den virker skidt. En er langsom, og BT klienten downloader langsomt. Jeg kan intet finde på nettet, og den tyske leverandør forstå ikke engelsk. De fatter i hvert fald kun at svare på et spørgsmål pr. 24timer, og oftest noget jeg ikke har spurgt om.
Men er der noget der ved hvor jeg kan finde firmware til den, foruden Longshines egen? Evt. hvordan jeg uploader anden BT klient til den?

Mange tak!

Mvh.
Michael Laursen
Avatar billede screem_brille Novice
15. september 2005 - 15:45 #1
hmmm sidder med et deja vu, synes jeg skrev noget om det ikke var noget som virkede ordenligt...
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
15. september 2005 - 16:01 #2
screem_brille-> På eksperten? Har søgt efter det, men kan ikke finde noget herinde!
Avatar billede screem_brille Novice
15. september 2005 - 16:07 #3
du spurgte tidligre hvor jeg mere eller mindre skrev jeg ikke mente ikke var et ordenligt produkt.
Avatar billede kenp Novice
15. september 2005 - 16:38 #4
Avatar billede kenp Novice
15. september 2005 - 16:38 #5
Avatar billede screem_brille Novice
15. september 2005 - 16:48 #6
arhh så kom han i kill filteret ;) takker kenp *S* (mente nok der var et eller andet spørgers navn)
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
15. september 2005 - 19:21 #7
screem_brille -> Du er da godt nok et tegn på at folk med en IQ på under 10 kan bruge nettet.
1. Jeg har aldrig spurgt om dette produkt tidligere.
2. Du har ALDRIG fattet mine tidligere spørgsmål vedr. NAS systemer. Ved du hvad det er?
3. Er ked af at jeg ført svarer nu... men så'n er det at have et arbejde/liv! Prøv det!

Så hvis du ikke forstår dette spørgsmål, eller hvis du ikke har forstand på LCS-8220, så forstår jeg slet ikke du overhoved har spildt min tid.

-M
Avatar billede kenp Novice
20. september 2005 - 11:00 #8
jeg takker for den hyggeligt karma jeg har fået i forbindelse med denne tråd ;) god læsning :)
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
20. september 2005 - 11:27 #9
Jeg kan ikke bruge folk som Jer til noget. Derfor!
Avatar billede screem_brille Novice
20. september 2005 - 11:32 #10
kenp LOOOOL tror der er en der er sur fordi vedkommenens støttepædagog ikke har udvist nok omsorg *GG*
Avatar billede kenp Novice
20. september 2005 - 11:54 #11
*G* ja det lyder sådan... Men jeg bidraget ikke til løsningen, da jeg ikke har forstand på det.. men godt jeg ikke tager det så tungt *G* men gættede på at det kom herfra og jeg havde jo ret :) (screem har du set din egen du fik fra dette spørgsmål)
Avatar billede screem_brille Novice
20. september 2005 - 12:07 #12
kenp ja og morede mig over det *GG*
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
20. september 2005 - 12:26 #13
Hej igen tøser

Brugte faktisk eksperten.dk for at få seriøse svar for folk der havde erfaring med LCS-8220 eller lign. Men tilsyneladende fik jeg kun spam fra en folk tabere der ikke kan finde ud af at begå sig i samfundet. Mht. min støttepædagog, så kan jeg kun sig; I bliver fra hende. Jeg kunne faktisk ikke forestille mig nogen der vil stå ved Jeres siden, foran og bagved. Det glæder mig I kan finde glæde i dette indlæg, I finder det nok ikke i Jeres "liv".

Kan I hygge Jer...
Avatar billede screem_brille Novice
20. september 2005 - 12:35 #14
tabere ? well it takes one to know one, er det ikke det man siger ? (og for at få seriøse svar kræver det man selv er seriøs)
Avatar billede kenp Novice
20. september 2005 - 12:39 #15
nå jeg må sku hellere sige til hele familien at de må skride siden de ikke vil være hos mig.... (but what do you know.....)

Men har du overvejet at skrive på tysk til leverandøren... Det lærer man mig bekendt stadigvæk i folkeskolen.