Avatar billede hutchicutt Nybegynder
16. september 2005 - 17:31 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mine svar markeres ikke som besvarede

Når jeg har besvaret en mail i Microsoft Outlook, bliver den ikke længere markeret som besvaret. Kan bare ikke finde hvorhen man indstiller det?
Avatar billede lx2ba Novice
17. september 2005 - 20:53 #1
Ændre skrifttypen på nye, videresendte og besvarede meddelelser
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Postformat.

Klik på Skrifttyper.

Klik på Vælg skrifttype ved siden af boksen Ved oprettelse af en ny meddelelse og Ved svar og videresendelse.

Marker de ønskede indstillinger, og klik derefter på OK.
Du kan få hjælp til en indstilling ved at klikke på spørgsmålstegnet  og derefter klikke på indstillingen.

Hvis du bruger brevpapir, skal du klikke på en indstilling under Skrifttyper på brevpapir.
(Outlok2000 > Hjælp > Søg "besvaret meddelelse")
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
18. september 2005 - 09:46 #2
Nej, det virker desværre ikke... Har prøvet begge dele (også for mit brevpapir)
Avatar billede lx2ba Novice
18. september 2005 - 19:01 #3
Det var jo ærgerligt.
Jeg har desværre ikke andre forslag!
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2005 - 19:05 #4
Har du modificeret din Outlook så du bruger en anden skabelon til at sende med ?
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2005 - 19:06 #5
Er det noget som lige pludselig er opstået ?
Har du lavet nogen større ændringer lige før det begyndte ?
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
19. september 2005 - 13:26 #6
Jeg har lavet hvad der kunne kaldes for modificeringer (?)nogle ting, om det er det du mener, ja. En bundfarve, min adresse osv, plus en figur som følger med. Problemet er ikke opstået i samband med det, det har jeg haft i mange år. Nogle gange bruger jeg et andet brevpapir (der hvor man går ind under "Handlinger" "Opret ny postmeddelelse" og henter så et andet brevpapir. Resultatet er det samme - min besvarelse bliver ikke markeret som besvaret. Ja, problemet opståede bare en dag... sådan af sig selv... Jeg smitter gerne flere point ind hvis nogen kan hjælpe mig, det er mojirriterende...
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
24. september 2005 - 10:23 #7
Afslutter denne og skaber et nyt spørgsmål med flere points for at se om det hjælper...