Avatar billede aa_1234 Nybegynder
17. september 2005 - 16:20 Der er 8 kommentarer

Kan ikke starte Pc

Jeg var i gang med at formaterer min pc da den gik i stå.
Jeg besluttede nu at genstarte min pc med det resultat at den nu slet ikke virker den kommer med denne meddelse. (Tryk på CTRL+ALT+DEl for at genstarte) og det bliver den ved med.??!!

Jeg har så prøvet at formaterer den igen og så formaterer den også men når den skal til at kopierer nye filer kommer den med en anden meddelse (Fejl ved indlæsningt af operativsystem) eller (kontrolerer af harddisk er tilsluttet korekt)

Jeg kan simpelthen ikke komme videre?? Argg.

hjælp.
hvad gør jeg.??
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
17. september 2005 - 16:22 #1
Den kommer også med denne meddelse. (NTLDR Mangler tryk på en tast for at genstarte)
Avatar billede halifax Nybegynder
17. september 2005 - 16:55 #2
Hmmm....  når du ønsker at formatere slettes alt jo å din harddisk, så vi må gå ud fra at du har lavet backup af de ting, du ønsker at bevare.

Da der er gået kludder i formateringen og dit forsøg på at installere XP påny kan du "rense" disken helt inden et nyt forsøg på at installere. Brug Kildisk fra www.killdisk.com

Killdisk kan køres fra en diskette - læs vejledningen.

NTLDR mangler . . . .
Hvis din installation ikke er helt defekt kan denne vejledning måske hjælpe:

Insert and boot from your WindowsXP CD.
At the first R=Repair option, press the R key
Press the number that corresponds to the correct location for the installation of Windows you want to repair.
Typically this will be #1
Enter in the administrator password when requested
Enter in the following commands (X: is replaced by the actual drive letter that is assigned to the CD ROM drive.
COPY X:\i386\NTLDR C\:
COPY X:\i386\NTDETECT.COM C:\
Take out the CD ROM and type exit
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
17. september 2005 - 17:15 #3
prøver lige....;)
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
17. september 2005 - 17:19 #4
Har nemlige prøvbet killdisk. ;)

Men ikke  det andet.......:X
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
17. september 2005 - 17:25 #5
Sådan der så er den "renset" 100%.

Nu alt det andet....hehe....... :-S
Avatar billede aa_1234 Nybegynder
17. september 2005 - 17:33 #6
Jeg går ud fra at jeg skal installerer windows på ny efter det her?
Avatar billede halifax Nybegynder
18. september 2005 - 00:44 #7
Det går jeg ud fra er din hensigt.  :)
Når du var ved at formatere, var det vel med den hensigt at installere Windows XP på ny?

DK guide til install af XP med screenshot
www.helgec.dk/xp-install.html
20. marts 2006 - 15:15 #8
Har du fået startet PC'en ?