Avatar billede varst Praktikant
18. september 2005 - 18:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kode der ikke bliver vist

Hej,

Jeg sidder og pusler med en side: www.khj-racing.dk, hvor jeg tror jeg mangler friske øjne, da noget kode ikke bliver vist i browseren.

På siden: http://www.khj-racing.dk/resultat.php, bliver bl.a drengens samlede stilling vist. Den er blot tom i min browser, men når jeg kigger i html-sourcen, står følgende:

    <tr valign="top">
    <td width="5%"></td>
    <td width="15%" bgcolor="white"><b>Dato</b></td>
    <td width="20%" bgcolor="white"><b>LøbSerie</b></td>
    <td width="15%" bgcolor="white"><b>Placering</b></td>
    <td width="15%" bgcolor="white"><b>Deltagere</b></td>
    <td width="30%"></td>
    </tr>
    <tr valign="top">
    <td></td>
    <td bgcolor="eeeeee"><font size="2">31/08-2005</font></td>
    <td bgcolor="eeeeee"><font size="2">Jysk-Fynsk-Mester</font></td>
    <td bgcolor="eeeeee"><font size="2">10</font></td>
    <td bgcolor="eeeeee"><font size="2">43</font></td>
    <td></td>
    </tr>

Hjælp, jeg er blind - sikkert en dum lille ting, men hvorfor kan jeg ikke se det i browseren? Koden ligner jo tabellen ovenfor, som vises fint nok.

Kelvin :-)
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
18. september 2005 - 18:41 #1
Istedet for at sætte din højde på din tabel hvor disse celler befinder sig i til 100%, så slet denne linie: height="100%"
Avatar billede olebole Juniormester
19. september 2005 - 16:31 #2
<ole>

musicchart.dk >> height-attributten på en tabel har aldrig været en del af nogen somhelst HTML-version, men er invalid kode.
Height-attributten på tabel-celler har været deprecated (forældet/uønsket) de sidste 7-8 år  :)

varst >> problemet er, at du skriver en tussegammel HTML-kode, de moderne browsere slet ikke kan tolke ordentligt. Den bør skrives helt om fra top til bund, hvis den skal blive nogenlunde til at stole på  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
19. september 2005 - 17:29 #3
Ole >> Det er jeg helt klar over, og koden er noget værre skrammel. Men istedet for at sidde og omskrive HELE koden for Kevin, gav jeg ham bare en løsning på hans specifikke problem.