Avatar billede tdamgaard Nybegynder
23. september 2005 - 10:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

The Party 2005?

Som i 2003 (http://eksperten.dk/spm/395048) vil jeg igen oprette følgende spørgsmål... ja, jeg ved det måske er lidt naivt. :-)

Men ved nogen om The Party bliver til noget i år - eller for den sags skyld nogensinde igen?
Avatar billede christoffero Nybegynder
23. september 2005 - 11:31 #1
Tror det ikke, "gamerne" (boomtown\tdc?) fik vist trukket stemningen ud af det de oprindeligt folk kom for som nok mest var demo scenen
Avatar billede tdamgaard Nybegynder
31. oktober 2006 - 15:01 #2
Lukket