Avatar billede axl_rose Nybegynder
23. september 2005 - 17:16 Der er 13 kommentarer

Hjælp til computer

Goddag
Jeg har lige prøvet og prøver selvflgelig stadig at installere et asus wireless netkort, men pludselig DA JEG HAR TAGET DEN UD FOR AT prøve det så virker usb pci kortet ikke!!!!! hvad er nu det der er galt!!! og sammen med det virker netkort wireless pci tingen stadig ikke!!! anyone som kan hjælpe?

i enhedshåndtering i windows har usb tingen bare en gul cirkel med en ! i og ved den der skal være netkort wireless står der ethernet controller og er under andre enheder og har også sådan en her !

m.v.h
kristian chr.
Avatar billede peet49 Nybegynder
23. september 2005 - 18:10 #1
Du skal indstallere software til kortet, inden du monterer kortet.
Avatar billede axl_rose Nybegynder
23. september 2005 - 18:30 #2
Jamen nu har jeg byttet rundt på lydkort også så nu er det trådløs netkort, usb kort, og lydkort så alle de kort skal ud og så installere software også???
Avatar billede borgmesteren Praktikant
23. september 2005 - 20:11 #3
Fjern dine pcikort du har problemer med, fjern i enhedshåndtering dine def./gule. Sæt så det første kort i, start pc op og install driveren når det kommer  frem der er fundet ny hardware.
Avatar billede axl_rose Nybegynder
24. september 2005 - 10:02 #4
Har jeg skam prøvet men der kommer ikke en "Tilføj ny hardware" frem det er nemlig det gid der gjorde!
Avatar billede axl_rose Nybegynder
24. september 2005 - 10:04 #5
Men prøver lige hr. borgmester

Jeg har gjort flg.

Fjernet enhederne inde i Enhedshåndtering:
Derefter fjernet dem i pcen:
også startet pcen op og tjekket
og så slukket og sat det første kort i
Avatar billede axl_rose Nybegynder
24. september 2005 - 10:29 #6
men!!! DER ER IKKE kommet den frem Der er fundt ny hardware/tilføj ny hardware
Avatar billede axl_rose Nybegynder
24. september 2005 - 11:06 #7
Problemet er formindsket nu er det kun usb kortet og det trådløse netkort det er gal med fandt ud af hvis man sætter lydkortet ned i den den altid har siddet i virker den men det virker ikke med usb og det tådløse kort!!!!!
Avatar billede axl_rose Nybegynder
24. september 2005 - 11:21 #8
One more down så virker usb kortet :-) så er der en tilbage!!!!
Avatar billede axl_rose Nybegynder
24. september 2005 - 11:39 #9
Nu er problemet tilbage der hvor det startede det er det trådløse netkort ikke virker. . . Den vil altså ikke finde den og kan ikke geninstallere jeg har installeret driver osv.. Det er http://www.computerne.com/p/78794.htm den her jeg har købt
Avatar billede axl_rose Nybegynder
24. september 2005 - 12:53 #10
Nu kommer der også en fejl der siger fejl under indlæsning af newdev.dll !!!!!!
Avatar billede axl_rose Nybegynder
24. september 2005 - 12:54 #11
HJÆLP!!!!
Avatar billede axl_rose Nybegynder
24. september 2005 - 16:29 #12
problemet ligger nu i at den ikke vil forbinde jeg kaN GODT  finde de netværk den skal på men den vil ikke og det er wpa hvad f............ kan problemet være jeg er ved at blive skør routeren er en firebox edge 15
Avatar billede axl_rose Nybegynder
28. september 2005 - 14:28 #13
Jeg lukker herinde

Smider i ikke et svar?