Avatar billede dumdidumdk Praktikant
28. september 2005 - 14:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vpn hjelp

hej jeg har lige fodet db net og jeg vil gerne lave en vpn søverjeg har win xp pro og her en router d-link men vil gerne lave vpn i windows xp hvodan laver jeg det både en søver og en vært????
Avatar billede screem_brille Novice
28. september 2005 - 15:17 #1
du må nok forklare lidt mere om hvad du har af udstyr, hvilket OS, osv.
Avatar billede dumdidumdk Praktikant
29. september 2005 - 09:46 #2
jeg har winxp pro mit internet er dansk bredbånd 10/10 så har jeg en router der heder d-link id-604 og det er detjeg ved ikke hvad du menner med os?
Avatar billede dumdidumdk Praktikant
05. oktober 2005 - 11:14 #3
er der ikkenole der vil hjelpe????
Avatar billede dumdidumdk Praktikant
01. februar 2006 - 02:16 #4
lukker og slukker