Avatar billede cotus Nybegynder
28. september 2005 - 17:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skærmopløsningsproblem med GTA:SA

Hej.
Har sat min opløsning i GTA: SA op på alt for meget (2000 something) og derefter satte min skærm ud. Jeg kan høre musikken når jeg går ind i spillet. Altså det "fungere" sådan set, men min skærm er bare i standby når jeg er inde i det. Kan altså ikke se noget.
Har prøvet at geninstallere spillet 2 gange, men uden held.

nogen forslag til hvad jeg skal gøre?
Avatar billede boxer Nybegynder
28. september 2005 - 17:21 #1
Kan du ikke gøre det fra en fil inde fra mappen hvor GTA er installeret.

Ellers kan du prøve at afinstallere igen. Find GTA mappen under Programmer og slet den.
GEninstaller derefter.
Avatar billede cotus Nybegynder
28. september 2005 - 20:58 #2
Hentede Patch 1.01 og den fixede problemet.