Avatar billede fotomand Nybegynder
01. oktober 2005 - 14:00 Der er 5 kommentarer

preview Flash 8 og html browser

Hej derude.
I gamle dage trak jeg bare mit xxx.html dokument ind i browseren for at se hvordan mit layout+kodning virkede.
Nu efter at have fået mac os x/tigeren+safari og flash 8 virker samme procedure ganske enkelt ikke?
Alt hvad der er vises er selve kodningen (altså kun skrift) ???
Jeg bliver drevet til vanvid :-)
Hjælp

mvh/ fotomand - der absolut ikke er nogen flash eller kodehaj
Avatar billede _k Nybegynder
01. oktober 2005 - 20:36 #1
Er det meget eller lidt skrift? For så er det enten html'en eller swf'en der er gal med.

Lyder nu mest som om du ikke har det nyeste plugin installeret. Er du sikker på at du har det?

Nu nævner du ikke din version af OS, men måske denne her fix kan hjælpe:
https://www.macromedia.com/cfusion/webforums/forum/messageview.cfm?catid=184&threadid=1059307&enterthread=y
Avatar billede fotomand Nybegynder
02. oktober 2005 - 20:02 #2
Hej k - har uden held fulgt linket og prøvet den vejledning der stod der :-(  jeg har version 10.4.2 !!!
Avatar billede _k Nybegynder
02. oktober 2005 - 20:15 #3
Jeg har ikke nogen bedre løsning. Lad spørgsmålet stå og se om ikke en eller anden mac-specialist kigger forbi. (ellers kan du jo se om det ikke fungerer med IE-browseren i stedet)
Avatar billede fotomand Nybegynder
06. oktober 2005 - 19:50 #4
Det var ikke mange forslag jeg fik og i mellemtiden har jeg fundet en metode der virker, selvom den er lidt
omstændig, derfor vil jeg gerne lukke her og selv tage min point - how do I do that?

god vind derude

mvh fotomand
Avatar billede fotomand Nybegynder
10. november 2006 - 13:53 #5
finito