Avatar billede aagaard Nybegynder
03. oktober 2005 - 20:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2003 flere fejl

Hej, efter jeg har formateret, og installeret Outlook 2003 igen, melder den flere fejl... Lige hvad jeg kan huske kan du ikke sende mails så siger den "grænsefladen er ikke registreret". Hvad betyder det samt? samt den melder også andre fejl..
Avatar billede aagaard Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:19 #1
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:32 #2
Du kan evt. undlade at bruge word som editor.
Funktioner -> Indstillinger -> Postformat
Fjern fluebenet i "Brug Word til at redigere emails"

Er dit med licensnøgle?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
03. oktober 2005 - 22:32 #3
Er dit med licensnøgle? = Er dit outlook med licensnøgle?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2005 - 04:13 #4
Avatar billede aagaard Nybegynder
04. oktober 2005 - 08:52 #5
Har fået det til at virke.

Vejmand >> Fik faktisk løst problemet, og det var faktisk også via det forum indlæg. heh..

tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2005 - 10:00 #6
Jamen så velbekomme da.

Det er normalt god skik på eksperten at man ber om et svar fra brugere som har hjulpet med at løse et problem, og derefter giver de udlovede point.

Ikke fordi jeg mangler pointene, men jeg ved af erfaring at der er flere eksperter som ikke hjælper brugere som tager sine point tilbage, selvom de har fået hjælp.

Dette er ment som et godt råd fremover.  c",)